Volgers

maandag 6 juli 2015

Home is where the Magic is en wat andere foto's.


zoals tezien is ben ik weer met deze bezig, het gaat redelijk vlot er zijn dan ook iets meer stukken met dezelfde kleur.


In de tuin gaat als goed, zolang als we alles wat in potten staat maar water blijven geven, het is hier erg droog!


Afgelopen zaterdag heb ik een korte workshop gedaan bij Naaldkunst in Alkmaar, ik wilde graag de wafelsteek goed leren en dat is wel gelukt.


 en van deze bloemen wordt ik altijd blij, ze doen me altijd denken aan onze huwelijksreis naar Scotland, ze stonden toen veel op de tafels als we gingen eten.


Een fijne week,

groetjes Yvon.

4 opmerkingen:

Michelle zei

Mooie bloemen heb je in je tuin staan! Hopelijk overleven ze allemaal deze warme weken. En wat leuk dat je dit borduurwerk weer hebt opgepakt! Het wordt al erg mooi..

Nina Hobbysite zei

Leuk borduurwerk en mooie bloemen. Ben benieuwder een overzichtfoto Hoe ver je bent.

Anoniem zei

weer een stukje erbij, wordt heel mooi!

Pauline zei

Mooi hoor!